:P

Häromdagen var jag och Mojsan inne på godishuset (ja, vi vet att det inte är någon större skillnad på VIP och godishuset), och Mojsan fick då syn på en sån där megastor gelérråtta.

- Juliaaaa! Titta, vad cool!
- Haha, jaa har du inte sett en sån innan?
- Jooo, på Lattjo Lajban men aldrig live!
- Hahahah.
- Men Julia seriöst, man borde köpa en sån till nån i julklapp. Haha, det borde man, bara för att. Jag menar, vem vill ha en sån!

Hoppas inte jag förstörde något nu så att jag avslöjar Mojsans julklappsplaner. Men hon kanske ändrar sig, för jag menar, vem vill ha en sån? :P

/Julia

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha jag sa exakt samma sak sist jag var på godishuset XD Jag utbrast: "Gud va äckligt!" och han i affären tittade lite snett på mig.. hmff..

2008-12-14 @ 19:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0