Hjälp!

Idag blev jag påmind, igen, av Munther att det snart är dags för mig att bada naken i Vättern. Varför? Jo, det var så här att jag och ett gäng heta tjejer bestämde en gång, när vi satt och fikade på Claras, att vi ska bada nakna i Vättern om vi inte har skaffat pojkvän innan vi går ut IB2. Jag tror till och med att vi bestämde tid och datum för när detta ska ske. Eftersom jag trodde att detta skulle bli en lätt match så gick jag givetvis med i denna dumma pakt. Vi alla var väldigt seriösa och tog till och med i hand med varandra! Jag antar att jag var i en period då jag var liten och dum (haha). Nu idag kan jag säga att vissa har lyckats bättre än andra. Åh, vad har jag gett mig in på? Munther förslog att vi skulle ta några shots innan- så att det skulle bli mindre "pinsamt". Jag tror dock att jag avstår från detta förslag då jag förmodligen skulle drunkna och dö (I'm a reeeally bad swimmer). Och det vill jag ju givetvis inte eftersom jag inte kan dö innan jag har hittat mannen i mitt liv. MEN! Ännu är inte hoppet (om att slippa bada naken i vättern) borta- vi tar ju faktiskt inte studenten förrän 12 Juni! Bara 6 månader kvar. Jesus. Wish me luck!


/Mojsan




PS. Ledsen om jag gör er besvikna men detta kommer tyvärr inte att bli en show för er. Därför kan inte datum och tid för när detta kommer att ske nämnas här på bloggen! Förlåt, mina kära vänner.

 


Kommentarer
Postat av: Angelique

Svar: Haha tack tack! :)

2008-12-10 @ 20:06:02
URL: http://kinkykitten.blogg.se/
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Nu ligger årets sista design ute, kika in om du är intresserad av en ny till din blogg :) Välkommen!

2008-12-11 @ 19:08:30
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: Jennica - [Chopstiicks]

Hahaha du kan ta...... hmmm.. hahahahaha :D bara sån tillfällig tills du tagit studenten ;)

2008-12-12 @ 16:10:35
URL: http://chopstiicks.blogg.se/
Postat av: Sandra

Wohoo! Party-Mui nakenbadar haha!^^ Nej då, du hittar någon läckerbit, jag håller tummarna för dej ;)

2008-12-13 @ 16:40:48
URL: http://esotericas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0