Mys

Jag dissade allt vad Halloweenfest heter igår och följde i stället med familjen ut till Rusken där min moster och morbror (ingifta morbror, mosters man, whatever) har stuga. Det var verkligen avslappande och jättemysigt. God mat och chill. Det var längesedan jag valde att följa med famlijen på något, men igår var jag verkligen inte taggad för något annat. Synd bara att jag inte fick någon riktigt sömn. Detta beror på att jag sov i samma säng som min lilla lilla syrra på sju år som inte kunde ligga still och som snöt sig tio miljoner gånger i natt för att hon var förkyld. Men men, det är smällar man får ta.


  Sjöutsikt från soffan...aaaah.



/Julia

Kommentarer
Postat av: syrraaan

shiiit vilka härliga bilder du tatt! :) <3

2008-11-02 @ 18:21:18
URL: http://danceeloveer.blogg.se/
Postat av: Carolina

Åh så mysigt, längtar hem jag med till mys med familjen!

2008-11-02 @ 22:39:50
URL: http://embraceyourdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0