..

Personlighet? Glad, rolig och ibland omtänksam.
En miljon kronor, vad skulle du göra? Jag skulle resa en massa och sedan bosätta mig i Berlin.
Är du på dansgolvet eller i baren på krogen? Dansgolvet!! Dansgolvet är ju mitt andra hem.
Dokusåpa? Tittar inte på TV....
Bär du glasögon eller linser? Ja, jag är en liten glasögonorm. Men bara ibland.
Är märkeskläder viktigt? Nej, det är det väl inte.
Fuskat på prov i skolan? Har väl gjort det någon gång men inte längre eftersom jag har slutat upp med alla såna dumheter.
Tatuering/Piercing? En tungpiercing skulle sitta fint. Sådär lite coolt. Men jag är för feg för det.
Vill du gifta dig? Ja, om jag hittar "Mr.Right" så att säga.
Vill du ha barn? Nej. Eller jag vill inte klämma ut en jäkla unge på ett kilo (vilken smärta liksom)...men däremot kan jag tänka mig att adoptera.
Bra på att laga mat? Nja...jag kan inte koka ris.
Vad har du för klädstil? Haha, har en ganska så tråkig klädstil faktiskt. Tar alltid det säkra kortet före det osäkra. (ja, jag är en mes)
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Skitbra! Rökning är det vidrigaste som finns.
Favoritglass? Ben&Jerry's of kårs
Tror du på ett liv efter döden? Jag tror inte på något. Men självklart vore det trevligt med ett liv efter döden.
Vill du gå ner i vikt? -7 kilo skulle inte skada.
Tycker du om sushi? Vet ej. Har ej testat men lovar att jag ska göra det innan jag dör.
Har du varit deprimerad? Ja, en gång i tiden då det kändes som att gud hatade mig (på riktigt alltså). Kände mig sviken av alla mina vänner men det var nog bara så att vi växte ifrån varandra.
Morgon eller kvällsmänniska? Jag är definitivt en kvällsmänniska.
Tror du på livslång kärlek? Evig kärlek? I så fall är svaret nej men jag tror dock på att man kan vara ihop med någon riktigt länge, men inte för alltid.


/mojsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0