Helvete!

Efter många om och men har jag bestämt mig för att bila ända ner till Smålandsstenar för att hälsa på Nhisan. Allt för att slippa småbarnen. Skulle ju egentlign cruisa med Julia efter hon slutat jobbet...men...jag pallar verkligen inte småbarnen. Shit. Är lite smått nervös över min lilla bilfärd eftersom jag aldrig har kört när det är halt, i mörker eller själv. Ska bli intressant att se hur det hela slutar. Tar kanske till och med den säkra motorvägen istället för de små krokiga vägarna (det är en stor omväg att ta motovägen). Men om jag skulle ta motovägen...så skulle jag nog inte ens hitta till Smålandsstenar eftersom jag har världens sämsta lokalminne!  Aaaaaah helvete. Jag ska köra över 6 mil helt ensam (jag vet, jag är en mes). Fan! Jag hoppas att bilen är fulltankad för jag vet fortfarande inte hur man tankar en bil. Så jävla illa. Men fan, nu är det dags att kolla kartan! Vi hörs babes. /Mojsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0