Jag borde...

Jag borde göra något vettigt, typ som att plugga. Jag borde verkligen göra det. Men lillsyrran kom precis in och undrade om jag kunde göra henne lite sällskap. Eftersom hon till och med erbjöd sig att göra varm chokladmjölk till oss båda så kunde jag inte vara så elak och säga nej. Ja, hon är nog rätt mysig ibland ändå (men bara ibland). Greys börjar ju vid 21 också. Lägger en tia på att jag INTE kommer plugga något mer ikväll (som om jag har gjort det hela eftermiddagen..hm). För vid tio, när greys är slut, ska jag fan lägga mig. Måste ju liksom vara pigg tills imorgon.......och till helgen! Och vem kan hålla koncentrationen uppe när tankarna befinner sig någon annanstans? Ja, inte jag i alla fall.

mojsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0