Jag vill gömma mig under mitt täcke

Idag ska vi ha främmat. Och gissa vilka det är som kommer? -Jo, världens jobbigaste vittar (vittar är alltid jobbiga, men de här är värst)! Skjut mig. Det kommer dessutom 6 jävla förbannade ungar i åldern 3-13! Som tur är, har jag en lillasyster på 13 år som kan underhålla de små hemska odjuren. Och tanken på att de kommer hoppa och snora i min säng, pilla med deras äckliga fingrar (som de säkert har haft i näsan) på min dator och spela på min keyboard får mig att vilja skjuta ner varenda en. Jag förde över hela min IB2mapp till mitt USB-minne innan, ifall de skulle krascha datorn! Åh. Fan! Jag tror jag har vaknat på fel sida idag. Nej, de är verkligen hemska. Och jag kan inte heller rymma till julia för hon jobbar. Och inte hjälper det att jag har körkort. Paula är upptagen, Carro ska jobba och Nhisan är i ullabulla (ullared). Ja, skjut mig.

/mojsan (som aldrig kommer att klämma ut en jävla unge. pråmiz)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta bilen upp och häng i min lägenhet så länge då...du är mer än välkommen. Gillar inte när folk är min säng heller, lr ja ungar som är skitiga..Kom hit om du vill! puss

2008-11-22 @ 15:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0