Några minuter som spion

Nu har jag letat i hela huset efter den där silvriga mickrofonen som jag sett så många gånger. Nu när jag väl behöver den är den dock spårlöst försvunnen. Jag har kollat i bilen (Jossan sa att den låg där), i källaren, i massa olika skåp, och till slut var jag tvungen att smyga in på Idas rum och leta i hennes leksaksskåp. Det knarrade lite i skåpsdörren, och jag stelnade till, hon fick ju inte vakna. Jag hade en liten lampa att lysa med in i denna röra av sagoböcker, barbiedockor och annat smått och gott. Kände mig lite som en spion på uppdrag. Dock lyckades jag inte med mitt uppdrag och mickrofonen är fortfarande puts väck. Och vi som behöver den i morgon på våran engelska-redovisning. Får väl ta en spion-runda till sen innan jag lägger mig.

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0