Ni kan vara lugna, gott folk!

Oj, det verkar ha blivit rusning till bloggen efter att Mojsan meddelat att hon tänker ta en bloggpaus. Jag kan lugna er med att säga att hon självklart inte menar detta utan att hon bara hade en liten svacka under helgen då hon vad och roade sig på Sveriges västra kust med några gulingvänner. Hon ska givetvis inte överge mig, vi är ju trots allt two nuts. Hur skulle det se ut om jag stod ensam kvar: Two nuts minus one. Nej, det skulle aldrig funka. Nu kan ni lägga er och sova utan att blöta ner kudden med salta tårar. Mojsan will stay with me. 


Med reservation för ändringar. (Jag kanske bara vill tro att hon inte tänker lämna mig ensam med våran bara-några-månader-gamla-unge.)

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0