Så kan det gå

Den långa versionen: Jag är så arg på mig själv. Hur kan man lyckas skjuta upp allt hela tiden? Sedan står man där och vet inte vart man ska ta vägen. Där står jag nu. Ekonomi, matte, engelska, historia, svenska...och intervju imorgon inför ett år som au-pair i USA, förhoppningsvis. Jag måste ha lite frågor att komma med, ta reda på vad jag vill veta helt enkelt. Och i morgon har jag lovat att masa mig upp den där okristliga tiden 05.30 för att åka upp till skolan och skriva på en engelska-redovisning. Ekonomin har sktit sig för jag fattar inte. Och jag har inte läst ut Juloratoriet, inte ens halva. Jag har inte kommit någonvart idag. Ingenstans. Trött är jag också, för även om det skulle bli en lugn helg så har jag spenderat tiden fram till midnatt och lite därefter till att umgås med 'the gang'. Så någon extra sömn har det inte blivit, vilket hade behövts ,så att jag hade kunnat utnyttja min vakna tid till att plugga effektivt. Men det var kul:) Nu har jag slösat ännu några minuter på att skriva detta fruktansvärt onödiga inlägg. Jag tror jag går och lägger mig.

Den korta versionen: Jag har panik. Ville bara säga det. Nu ska jag sova. Godnatt!


/Julia


Kommentarer
Postat av: ERIK

man tackar ;D

2008-11-17 @ 17:58:58
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0