You never know who sees you when you sleep

Idag var jag extreeemely tired, så när nästan alla utom jag hade matte la jag mig på en bänk vid skåpen och läste Juloratoriet. Efter ett tag orkade jag inte ens det, utan satte ipod-lurarna i öronen och blundade. Jag tror jag slumrade till lite, men så helt plötsligt hörde jag, någonstans från världen utanför, någon som sa:
"Oh, det där ser ju riktigt skönt ut!"
Jag spärrade upp ögonen och såg sex stycken ögon stirra tillbaka på mig. Jag undrade för en kort stund hur länge det stått där och tittat men insåg att de nog bara stannade till lite snabbt på vägen. Det var ju tre av mina classmates som kom från matten. Haha. Tur att jag inte sov så djupt att jag börjat snarka eller nåt,...fast jag snarkar aldrig, faktiskt. Men ifall liksom. Jag tror inte jag hade öppen mun heller. Vilken tur.

/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0