Centrum

Utgången igår var tråkig (eller i alla fall för min del). När vi var på bongo fick jag för mig att lova John att köra hem, så att han kunde dricka. Detta innebar en vit kväll för mig. Och det är inget fel med det. Men det är hemskt att vara nykter själv. Hur som helst så ska Sylvan och Ingrid ha ett stort tack för att de fick dras runt med mig (som var alldeles för trött för att vara knäpp). Tack! Vid 1 skulle vi rulla hem. Det gick bra, trots att jag inte hade med mig mina glasögon. Såg ju i alla fall vilka färger det var på skyltarna. Skjutsade hem alla fyllon och gick hem igenom hela Skillingaryd. En applåd till mig för att jag klarade göra det utan att springa halva vägen (är mörkrädd egentligen). Men precis när jag skulle svänga in till vårt område såg jag en skymt av en vinglande människa. Fick nästan hjärtattack. Så jag gick en runda och när jag kom tillbaka var han borta. Vet inte riktigt vart han tog vägen.

Kvällens roligaste iakttagelse: Jag och några till stod och dansade på det stora dansgolvet på centrum. Efter en stund ser jag ett par killar mucka med varandra. Och det roligaste var att den ena killen var en liten vitte (en vitte-vitte faktiskt) med en frisyr som såg ut som ett fågelbo! Åh. Hans kompis hade råkat stöta i en brat (biffig och lång) och det var så det hela började. Men orka spela superhero (vitten) när man är en liten tanig skit på 160 cm.

/Mojsan


Kommentarer
Postat av: Sylvia

mojsan! Du behöver inte tacka, synd att kvällen inte va den bästa för dig, men det kommer fler<3

2008-11-29 @ 23:14:56
URL: http://redribbons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0