---

Jag sitter återigen med min Extended. Ännu en kväll på en helg. God, i'm dying slowly.... Okej, jag bara skämtar. Jag ska försöka printa ner några hundra ord till innan jag lägger ner projektet för idag. Jag fick en känsla av att min dator kommer krascha närsom. Fick lite panik och började spara ner allt skolarbete på mitt USBminne- så nu gör det inget ifall datorn skulle krascha. Det skulle vara min mardröm om min Extended försvann. Sorry för ett ständigt tjat om Extended men det är det enda som händer i mitt liv just nu. Vänta bara tills extended är över.....

mojsan

Kommentarer
Postat av: Jennica

Vad är extend för ngt ? :P



Btw, jag ha skickat sånt mail till "contact us" ang biljett beställning. Finns fortfarande biljetter kvar, ananrs ringer jag nog syrran ngn gång under veckan.. I HAVE TO GO THERE! :o

2008-10-06 @ 11:40:52
URL: http://jennicatruong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0