Bara för att jag har världens bästa vänner

Har passat lillan idag. Amanda kom upp och joinade oss i vårat kakbak. Vi bakade några chocolate chip-liknande kakor och kladdmuffins. Gott och mättande. Snart kommer Mojsan hit och vi ska kanske se på film, eller bara prata. "Du jag stannar hemma, åker ner till Halmstad i morgon i stället, så kan vi typ hyra film eller något ikväll. Jag hade inte velat vara själv, det är ju då tankarna kommer". Hon är världens bästaste, min Mojsan<3

 I morgon blir det utgång så det smäller om det, och gud vad jag tycker om mina bönder (vad det nu hade med saken att göra).


Ida och Mandy

Kladdmuffins

Cookies


You're the best<3


/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0