Dagens citat

Tvingade mig upp superdupertidigt  (som vanligt 05.30) idag för att gå och lyssna på två presentationer i TOK-ämnet, bara för att jag själv skulle fatta hur fan jag ska lägga upp min egen. Stannade sedan kvar för att Carro skulle fråga läraren om en sak. Jag satt bredvid, trött och i min egen värld. Sedan frågade han mig:
"Ville du fråga något?"
"Eh, nää..." svarade jag, och jag tror jag såg smått förvirrad ut.
"Jag ser på dig att det är nåt, vill du ha vin i helgen eller? Vill du att jag ska köpa ut åt dig?"
(För er som inte uppfattar att detta var ett skämt vill jag bara försäkra er om att läraren i fråga inte var seriös.)

By the way så är dagens låt den där från Merci-reklamen ni vet: "I wanna thank you, and thank you means Merci..." Det roliga var bara att Mojsan sjöng: "I wanna thank you, and thank you Miss Merci"

Paula lyckades också få till det.
"Idag var jag jättepigg när jag vaknade, och värsta taggad på att plugga"
"Aaah, men vad gött. Fick du mycket gjort eller?"
"Nää asså jag blev taggad att plugga på lovet"

Nu när jag ändå samlat ihop några citat från dagen kan jag ju lika gärna nämna några gamla.

På historian i fredags visade det sig att jag och Mojsan var på samma fråga. Carro frågade då om vi hade jobbat ihop.
"Nä, vi har bara skrivit av samtidigt" svarade Mojsan då. Det är nämligen våran grej, att skriva av boken. Vem orkar omformulera liksom.

Svenska-läraren sa även en gång:
"Att läsa en novell är som att ha ett one-night-stand"



/Julia


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, LMAO, du är för go Jurre!

2008-10-23 @ 19:36:25
Postat av: Carolina

Mitt namn försvann med..haha LOL

2008-10-23 @ 19:36:48
URL: http://embraceyourdreams.blogg.se/
Postat av: MANELI.

hahaha MISS MERCI var bääääst :D skrattar högt här :p

2008-10-23 @ 20:01:17
Postat av: Lehane

Haha, jag älskade när Mui sjöng Miss Mercy XD

Men det var ju bra att vi kunde föra sången rätt iaf ;D

2008-10-23 @ 22:02:40
URL: http://lehane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0