Dags att komma igång på riktigt kanske

Jag ska följa Mojsans exempel och börja på gym. Ska försöka hitta lite snygga träningskläder först. Var på ett kondition och styrkepass nyss, men det är på tok för lite. Innan hade jag ju dansen utöver det, men jag kände att jag var klar med den förra terminen. Tröttnade helt enkelt på det. Inte dansen i sig utan jag kände snarare att jag ville prova något nytt. Tyvärr var alla kurser på Medborgarskolan på så dumma tider, blir lite jobbigt när man pendlar. Men jag saknar verkligen dansen. Bra och sjukt rolig träning! Waaah, jag vill! Jazz-funk lät hur kul som helst, och streetdance. Kanske kan försöka pressa in det i vårens schema, vi får se. Måste öka på träningen lite, känner mig som en degklump just nu, och det är inte att föredra. Visst tar jag och Mojsan våra kvällspromenader några gånger i veckan, men ur träningssynpunkt är de inte mycket att ha. Det är mer munnen som går än benen;)


/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0