Så kan det va

Har det gått för långt om man sitter och slår upp ord på www.tyda.se för att man inte kommer ihåg vad de heter på svenska? Eller bara kommer på bra formuleringar på engelska? Så var det i alla fall när jag skrev min svenska-uppsats. Allt jag kom på när jag skulle skriva var engelska ord som skulle passa perfekt, och engelska formuleringar. Till slut lyckades jag i alla fall komma på några svenska ord att använda mig av. Så det blev en uppsats till slut, som tur var. Och nu ska jag sova.

Gonatt på er alla mina små plommongurkor!


/Julia

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Precis så va det för mig med! Vad jag än kom på kändes det bättre om jag skrev det på engelska. x) Allvarlig IB-skada!

2008-10-16 @ 17:43:26
URL: http://redribbons.blogg.se/
Postat av: Carolina

skönt ändå att du har den klar..Vi har trots allt 90% av alla lektioner på eng, så det kanske kan vara försvarbart..Puss

2008-10-16 @ 18:54:21
URL: http://embraceyourdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0