Fredag med girlsen

Efter skolan följde jag, Mojsan och Paula med Carro hem och lagade mat och chillade. Medan potatisgratängen stod i ugnen gick vi till VIP och köpte massa snacks. Carro hade precis upplyst oss om att hon abslut inte får glömma sina nycklar i lägenheten för dörren låses av sig självt när den stängs. Vi gick ut, dörren slogs igen, och Carro började leta frenetiskt i sina fickor. Vi stod spända och väntade. Sen sprack hon upp i ett leende och vi fattade att vi blivit lurade.

Jag: Oh fyyy, tänk om vi blivit utelåsta nu.
Mojsan: Jag tänkte mer på potatisgratängen!

Efter att ha gjort av med en förmögenhet på VIP, var det dags att äta. Sedan sjöng vi singstar tills våra halsar var alldeles såriga. Hoppas inte Carros grannar hörde våra gräsliga stämmor. Vi såg även på Honey, och jag måste nog nästan göra som Carro och säga att den är min favoritfilm. En av dem i alla fall. Vid tolvtiden ringde pappa och ville hem. Jag hade lovat att skjutsa på honom eftersom han varit ute med några jobbarkompisar. Väl hemma däckade jag direkt. Lovet är mer än välkommet.







/Julia


Kommentarer
Postat av: Björn

Varför kommer inte mina bilder upp? Är jag inte en tillräckligt bra fotograf? skäms!

2008-10-25 @ 15:00:17
Postat av: Carolina

En kväll att minnas! haha dom är nog vana vid mina skönstämma i duschen bland annat så det är nog ingen fara!

2008-10-25 @ 15:19:00
URL: http://embraceyourdreams.blogg.se/
Postat av: syrraaan

Soft med looov gumman:) <3

2008-10-25 @ 16:45:30
URL: http://danceeloveer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0