Här kommer den...

Vet ni vad som indikerar en misslyckad utgång? När man ser att mina ögonfransar fortfarande står rakt upp efter flera timmars dansande! Här kommer gårkvällens resumé...som jag vet att ni har gått och längtat efter halva dagen. Jag har tyvärr vaknat på fel sida idag så därför blir det ett ganska så tråkigt inlägg. Läs på egen risk.


Efter många om och men bar det av till Jönköping på kvällen i alla fall. Hade inhandlat ett hippieband som skulle invigas på kvällen. Det där bandet kommer nog användas flitigt. Känner mig så cool! Hur som helst, väl hos C möter jag ett par berusade människor (ehrm, inga namn nämns härinne nä). Humöret var väl på topp, så att säga. Alla var sådär lite gosiga.
    Efter ett besök på bongo, en runda hem till C och två stopp på olearys gick vi till köttmarknaden- Centrum. Och vilka stöter vi på där? Jo, halva klassen såklart. Jag dog av skratt när jag stod och dansade på högtalarna och såg halva vår klass + tre utomstående på blattedansgolvet. Det var ungefär som en klassfest. Och alla var dansgalna. (Även R bevisade igår att han har en känsla för dans. ^^) Synd bara att det krävs 10 liter dricka innan folk kan släppa loss rikitgt ordentligt. Men det var tråkigt på Centrum igår- no action, no drama. Jag hade fixat det största back-up gänget igår och så håller blattarna sig borta från mig. Så typiskt.
    Vad ska jag mer säga om gårkvällen..? Fel val av skor + trötthet kan förstöra en hel kväll. Fattar inte varför jag alltid ska plåga mina älskade fötter, som nu ser ut som små falukorvar (hade kunnat bjuda på en bild om det inte var för att jag och S har tåfobi). Vid midnatt gick jag som en jävla kratta. Hoppas folk var tillräckligt berusade så att de inte kommer ihåg min manliga gångstil. Jag och klackar passar nog inte riktigt ihop, även om det är jävligt sexigt. Men tänk er själva, en person som knappt kan stå på ett ben utan att vingla och klackar. hm...illa som sagt.
    Jag och C gick mellan centrum och olearys. Men det var nog inte riktigt min grej, dels för att jag var för trött och för att genomsnittsåldern på Olearys är typ 25+, vilket betyder att de är äldre än min egen storbror som i sin tur betyder big NO NO.  Jaja, kvällen var trots allt ganska okej i alla fall. C ska i alla fall ha ett stort tack! :* Det bästa sällskapet ever...saknade dock J, N & P! Det tråkigaste under kvällen var nog ändå när vi skulle vinka av P och henns bf....

nu tror jag jag ska käka lite bakismat (även om jag var nykter igår) innan jag ska brainstorma lite idéer till WL....borde vara förbjudet en lördagskväll som denna...

moojsan


..

ps. jag glömde säga att rövslickeri går tyvärr inte hem här. it's sooo last year baby. ds.

Kommentarer
Postat av: J

hahahaha:) tråkigt inlägg vare iaf inte;)

2008-10-11 @ 18:56:36
URL: http://twonuts.blogg.se/
Postat av: C

Hahahaha, Fan vad du är rolig när du skriver, trots tråkig kväll igår så gjorde ditt inlägg det helt plötsligt roligare..Roligaste på kvällen var iaf ditt sällskap...Ska sova nu efter en kväll på jobbet.. See ya puss

2008-10-12 @ 01:49:36
URL: http://embraceyourdreams.blogg.se/
Postat av: m

vilka va det som va berusade?

2008-10-12 @ 13:40:51
Postat av: sv m

haha inga namn nämns som sagt :)

2008-10-12 @ 14:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0