Idag är jag TOKig

Eftersom jag har varit pluggfri i två hela dagar...så borde det väl inte vara några problem att printa ner cirka 1500 ord om pro ana till min TOK-presentation. Eller hur? Jag menar, har jag skrivit en uppsats på 12 sidor så borde det här vara en ganska så lätt match. Efter den där Extended borde man klara allt. Och pro ana är ju ganska så intressant också. Men fan, hur kommer det sig att jag bara har skrivit ner 33 ord (för att vara exakt) på tre kvart? Hm...jag tror det kallas ineffektivitet. Eller också kan det ju vara så att jag inte har en aning om vad en knowledge issue egentligen är. Äh, jag får låtsas som att jag vet vad jag pratar om på fredag. Nu ska jag fortsätta försöka vara lite TOKig /Mui


Kommentarer
Postat av: Carolina

Du är för söt, och jag tror det kommer gå galant på fredag...

2008-10-19 @ 16:50:25
URL: http://embraceyourdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0