John Blund får vänta

I'm so damn tired. Släpade mig upp ur sängen vid 05.30 idag. Hade kunnat göra ungefär vad som helst för att få ligga kvar. På väg upp till skolan somnade jag. Och sov jättegott, ända tills jag hörde den där rösten i högtalarna: Nästa hållplats Rocksjön. Detta betyder att det är max fem minuter kvar tills tåget står still på slutstationen, Jönköpings Central.  Mörkt och regnigt var det, och mitt ben hade somnat. Jag tog mig upp till skolan i alla fall, för att ha en extremt seg ekonomilektion. Jag närapå somnade. Kunde inte hålla ögonen öppna. Med tanke på det så gav inte lektionen så mycket, och jag bestämde mig för att strunta i nästa ekonomilektion klockan 15.00. Sån onödig dag, ekonomi mellan 08.00-09.40 och sedan mellan 15.00-15.55. Hade ingen svenska idag nämligen. Nu ska jag snart iväg och träna, sen blir det en tidig kväll. Bara jag inte somnar mitt i situpsen, känns just nu som att ingenting kan stoppa John Blund.


/Julia


Kommentarer
Postat av: Lehane

Jag har också viljat välkommna John Blund hela dagen. Jösses vad segt att kan vara!

2008-10-21 @ 17:31:31
URL: http://lehane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0