Killar

Imorse när jag stod och värmde mjölken (skulle göra varm chocklad :P) kom jag att tänka på er killar och era beteenden som alltid lämnar ett stort jävla frågetecken, eller i alla fall alltid hos mig. Det kanske bara är jag som har träffat fel personer. Det kanske bara är jag som har varit på fel ställen (centrum bl.a, hahaha). Eller också kan det vara så att ni killar är lika komplicerade som vi tjejer. Jaja, ni killar är, och kommer alltid att vara ett stort mysterium. Precis som vi tjejer. Okej då, det finns säkert något undantag. Men den där riktiga kärleken som C pratar om kommer nog komma till mig när jag är 30 bast- lagom till när rynkorna börjar komma.

mojsan

Kommentarer
Postat av: C

Haha mojsan gumman, riktig kärlek kommer du garanterat uppleva i ditt liv, och kanske är det så kan jag tycka att det är tur att inte uppleva den där riktiga kärleken än, för den innebär också många förpliktelser, och det är rätt skönt att ha endast förpliktelser till sig själv. Du hittar din drömprins, jag med så småningom hoppas jag. Killar kommer jag aldrig förstå mig på, och dom inte på oss. Men men, fundera inte så mkt, bara njut. klyshit men sant, men din tid kommer!

2008-10-09 @ 23:14:42
URL: http://embraceyourdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0