Ne-yo Closer

Åh vad jag tyckte om closer innan. Men efter en incident i gbg så kan jag inte lyssna på låten utan att koppla den till en viss person. Det var så att jag och nhisan var på asiatdisco (haha!) i gbg och när denna låt spelades tog en biffig man tag i mig och drog mig till honom samtidigt som han viskade "come closer" i mitt öra. Inte för att jag vet vad han menade med det eftersom jag redan stod tillräckligt nära honom (kunde liksom känna hans muskler) men som tur var lekte Nhisan superhjälte och räddade mig från att bli uppäten. De andra tjejerna dog av skratt när jag berättade detta och ibland, då och då hör jag någon viska i mitt öra: "come cloooooooooser". Jag får rysningar längs ryggraden varje gång. Jag råder er killar att INTE göra något liknande!!



//mojsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0