Nu...

Jag har försökt hålla ute allt som krestsar kring skolan här på bloggen men eftersom min deadlinelista är något så otroligt lång så är det nästintill omöjligt. Och först ut är Extended essay som ska in på månsag! Jag tror jag måste slänga mina 1200 skrivna ord på min Extended iallafall. Har länge känt att det är nåt fel på min uppsats. Men idag (!) kom jag på hur jag ska lägga upp den och vad som ska inkluderas (jag vet, jag är lite sen men bättre sent än aldrig). Får väl skylla mig själv lite eftersom jag har varit lite off de senaste två veckorna. Det enda som jag inte har klurat ut än är hur fan jag ska kunna lämna in den på måndag! Men jag bryter hellre deadlinen (det är bara first draft ändå) än att få tillbaka en uppsats som jag måste utveckla och rätta. Men nej, den ska in på måndag. Punkt slut.


mojsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0