Nya raggningsrepliken

Det var läxläsning på hög nivå här hemma nyss, litteraturhistoria var det som gällde för den ena syrran. Snart ropade den andra och ville att jag skulle läsa vad som stod i serietidningen hon läste.
 
"Grr då får väl du bli mitt pålägg" läste jag. Syrran som satt i rummet bredvid såg frågande på mig när jag kom tillbaka och brast sedan ut i gapskratt. Tror minsann att jag har hittat en ny raggningsreplik. Kanske en liten omformulering skulle sitta bra, men vad sägs om: "Grr, du skulle inte ligga fel på min macka".



/Julia

Kommentarer
Postat av: Den andra (eller tredje?) Julia

EW! That's just nasty. Inga eufemismer här inte.

2008-10-08 @ 19:07:32
Postat av: Carolina

Den ska jag köra med på fredag haha

2008-10-09 @ 00:20:49
URL: http://embraceyourdreams.blogg.se/
Postat av: m

tycker jag låter som ett vinnande koncept^^

får testa det på fredag!!!!!

2008-10-09 @ 00:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0