Poppis

Sände ut ett massutskick idag på förmiddagen med en enkät till mitt matteprojekt. Mycket smidigt att göra det via mailen tyckte jag. Det visade sig även vara mycket uppmuntrande. Jag tror aldrig jag har fått så många mail som jag har fått idag. Trillade in 10 här och 10 där med uppmuntrande ord som Lycka till och så vidare. Jag borde göra det oftare. Tack för hälpen förresten, nu kanske jag äntligen kan komma nånvart med mitt liv. Okej, nu kanske jag tog i, men det är ju i alla fall en början. Kanske även en början på livet som poppis, eller? Fast, när jag tänker efter så är väl inte oddsen så höga när det gäller bonden från landet ingenstans.




 /Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0