Saturday

Idag har jag varit med familyn i Värnamo. Vet inte sist jag var där, det är ju liksom Jönköping som gäller för det mesta. Var inne på det nyöppnade City Gross. Mycket folk var det kan jag lova. Strosade runt med minisyrran när hon sa:
-Julia, det luktar såna där, du veet, såna där, såna där med russin i på varsinn sida.  
Hon är för rolig ibland. Lussekatter var det givetvis hon syftade på. Träffade en av hennes "kära pojkar" också. Snackade med honom en stund medan mamma, pappa och mormor handlade. Ida var givetvis med mig, eftersom hon bara älskar alla killar jag känner. Hon är jätteavundsjuk på honom för att han har en elgitarr och frågan kom ännu en gång:
-Men när ska jag få din elgitarr? Kommer du inte ihåg när Julia smsade till dig och sa att om vi inte bytte gitarr med varann så skulle du få smisk i rumpan?
Hon är inte direkt blyg av sig. Nähe, nu ska jag dra mig iväg och träffa delar av "the gang".


/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0