Tjejkväll

Igår var det tjejkväll hos C som gällde! Trots att vi egentligen bara vill lägga oss i soffan och ta en powernapså lyckades vi (eller mest C) få ihop en riktig god middag. Kvällen förstördes dock lite när J checkade tågtiderna. En buss som brukar gå vid 23 har tydligen slutat gå. Så vi fick ta en buss som gick vid 10 istället. Det är hårt att vara bönder ibland.

Jag och matlagning brukar aldrig gå ihop. När man inte kan koka ris eller  ett ägg...ja..då är det fan illa. En guling måste liksom bara kunna koka ris i en riskokare. Det är ett krav! Hursomhelst, eftersom vi har studiedag idag så tänkte jag att jag skulle ge lite kärlek till mina frukostmackor (som vanligtvis brukar bestå av ett tunt lager bregott). Så jag kokade två ägg, så som J har sagt att man ska göra för att få de perrrrrrrfekta äggen. 7 minuter fick de kokas!!! Och innehållet bara rann ut när jag skalade äggen. Min kravlista på min framtida man blev precis en punkt längre.

Nu vet jag inte om jag ska sätta igång med min Extended eller titta på Våra bästa år reprisen. Jag vet, det är världens sämsta serie men jag måste bara se hur långt de har kommit. De är ju så satans sega.

mojsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0