sovmorgon!

Sovmorgon! Till klockan 15 då jag har tyska i en timma och en kvart. Mina tågresor är sammanlagt längre än min tyskalektion!! Hur som helst, har suttit och klurat på min TOK presentation...som nog i slutändan kommer bli helt OK! Får vi hoppas i alla fall. Jag har kommit på att man ska ta paus från TOK skrivandet när man börjar analysera sin egen halvklara presentation! Jag tror jag börjar bli tokig på riktigt.
    Ska springa till swedbank och fixa ett visakort (woho, vuxenpoäng) eftersom mitt gamla har förmodligen avmagnetiserats. Det funkade inte igår när jag skulle betala på stadium!!! Åh, känner mig så tom utan mitt kort. I och för sig är det kanske lika bra att vara utan kort nu ett tag framöver eftersom jag har misshandlat mitt konto sedan skolan började.

Nu ska jag plugga lite tyska. pussssssss moojsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0