asians

Hittade detta när jag surfade runt lite. Jag dör av skratt. Check this out peeps

East vs West:


Kontakter
.
Asiater älskar att fortplanta sig. I vietnam är det minst 4 barn i varje familj. Detta resulterar i att alla känner i princip alla som typ: min farfar har en kusin som bor granne med min mammas kusins gammelfarmor som känner min pappas plastbror som är morbror till vietnam's största stjärna som bor en bit ifrån min gammelmormors moster. Ett annat alternativ är att man är släkt med allihopa.



...
Här i Sverige (och många andra länder) så brukar man oftast stå i ett ganska så hyfsat rak led när man köar och väntar tills det är ens tur. I asien är det andra bullar som gäller. Här är det först till kvarn. Är man sist får man skylla sig själv helt enkelt. I asien köar man alltså i en klump istället för i ett led.


Ljudnivån
...
Det spelar ingen roll om vietnameserna är hemma, ute, eller på en restaurang. Deras ljudnivå lyckas ändå alltid på något konstigt sätt stiga till 120 decibel.

Fest

Haha! Det här var lätt den bästa bilden. Stämmer så bra. Asiater dansar alltid i en stor ring. Alltid.

xoxo mojsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0