Utgång x2

I torsdag var det bara helt jävla sjukt på Centrum! Jag och C gick dit med inga förväntningar alls. Och vad ska man säga, vi dog av skratt när vi kom dit vid halv 11 och umgicks med personalen på undervåningen. Inte för att de inte var söta och gulliga men...det var liksom vi och personalen!! Synd att personalen inte får dansa med gästerna... Hursomhelst så började det trilla in lite desperata människor vid 12. När man är på Centrum får man räkna med att stöta på idioter men jag skämtar inte...alla som var på dansgolvet var banne mig desperata idioter som bara var ute efter en enda sak! jag och C insåg detta rätt snabbt och kom på hur vi skulle hålla de desperata jävlarna borta! Vi körde lite cheerleding-moves och headbangade. Har aldrig varit om något roligare innan!

Igår var det big bongo och centrum som gällde. Det roligaste på bongo var när en skoförsäljare på Nilson kände igen mig från när jag köpte ett par skor hos de igår! Det var så sjukt kul. Så vi slog oss ner och drygade oss lite hos de innan det bar av till vårt andra hem- centrum! Jag skulle kunna slå ner blattarna som gick runt och tog folk mellan benen. Nästa gång ska jag örfila de! Vi saknade också martini&co på centrum!

Nu ska jag röra mig till soffan- hej förstörda lördag!

mojsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0