Dagens åh-nej-incident

På håltimman bestämde jag mig för att vara duktig och gick till biblioteket för att plugga. Satte mig vid en dator bredvid Jurr, vilket var ett mycket dåligt val då det blev en massa flum istället (för min del). Och med musik i öronen blev det hela inte så mycket bättre. Det slutade med att jag sjöng med Nelly Furtardo ur "Runaway" till Jurr. Efter ett tag kom A (en klasskompis) och ställde sig bredvid P. Jag tänkte vara lite gullig och sjöng de sista raderna ur låten till honom. Hans respons var: en rörlig tunga. Då insåg jag att jag hade sjungit "lets make love tonight" till honom. Jag dog av pinsamhet medan Jurr vek sig dubbelt.

xoxo, Mojsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0