Jag är så seg

Jag är såå seg! Hade ingen tyska idag så jag åkte hem för att göra min EE. Skulle börja 14 men har suttit i en halvtimma och funderat på om jag ska byta fråga eller inte. Hur kan man vara så dum att man väljer att skriva om slutet av ett krig istället för början! Det hade varit så mycket softare! Men jag insåg att jag nog inte har tid att slänga bort 1200 ord! Speciellt inte när uppsatsen ska in om... om...sex dagar!

På tal om inget så fick jag hem skolfotot idag! Jag tror jag dör. Jag ser ut som en hamster! Och det ser ut som att jag är påväg att få ett stort skrattanfall- vilket jag också var påväg att få men det var inte riktigt meningen att det skulle fastna på bild! Jaja, jag skyller på att jag fick sitta bredvid Julia......(det var omöjligt att hålla sig för skratt då)

möj (som bosse kallade mig idag)

Kommentarer
Postat av: Jennica

Jasså? :o Jag fattade inte det du sa jag skulle kolla sist.. DU ha ingen lust och leta upp de åt mig och vart i usa dem spela? :o

2008-10-01 @ 19:20:14
URL: http://jennicatruong.blogg.se/
Postat av: Jennica

Mojsan, adda mig på msn! :D

2008-10-01 @ 20:28:26
URL: http://jennicatruong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0