Min terapi

Stötte på en tjej idag som sa att högskolan har arrangerat en fest på centrum ikväll med temat pimp and hoe. Tvekade lite eftersom det är ju trots allt en torsdag idag men när hon sa att massa högskolepojkar kommer befinna sig där så var det ingen tvekan om saken. Så jag och ett par tjejer ska dit och skaka ass ikväll. Känner att jag behöver detta med tanke på hur fördjävlig denna vecka har varit. Som jag sa till Nhisan en gång: "jag går ut för att överleva" och idag går jag ut för att överleva min ångest som jag har över min Extended Essay! Men ikväll är jag bara Carro's asian hoe. Imorgon är jag allas. haha! (skämt för er som inte fattar)

mojsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0