Oskriven regel:

Denna dag var helt enkelt inte min. Förutom att vakna på fel sida och dålig skönhetssömn så fick jag stå och vänta på bussen i cirka 20 minuter! Hur som helst så lyckades jag ändå komma i tid till tyskan. H, som ibland kan vara lite för ärlig, börjarde med att fråga lite lätt (innan han sa det han ville säga från alla första början när han såg mig):
"Mui, har du inte sovit gott i natt?"
"Eh...nää"
"Ja, du ser lite trött ut!!"
  säger han med ett flin.

Ja, vad svarar man på en sådan kommentar? Tack, jag vet redan. Du behöver inte upplysa mig om det. Det är sånt här man absolut inte vill höra en tidig torsdagmorgon!! Ett råd till er killar: håll såna kommentarer för er själva! :)

moojsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0