Production closed

Okej, nu lägger jag ner verksamheten för idag. Jag har insett att när man har suttit och stirrat sig blind på datorskärmen i tio minuter utan att få ner ett ord är det dags att avsluta. Så var fallet nu. I stället ska jag jobba häcken av mig i morgon, för jag har ju min otroligt orealistiska och lite väl optimistiska men väldigt härliga tanke om att vara klar med min historiauppsats på fredag. Problemet ligger nu i att få morgondagens schema att gå ihop sig. Inom ramen av cirkus tre timmar har jag min förhoppning att bli klar...med den resterande halvan av arbetet. Det känns lite halvt hopplöst, men jag är fortfarande i fast i drömmen om en helg fri från plugg-som jag nog faktiskt ska unna mig om jag lyckas bli klar. Men jag ska kämpa, jag ska! Även om jag bara har de där ynka timmarna i morgon kväll till min förfogan. För jag menar, glöm att jag pluggar fredag eftermiddag. Det är helt och hållet omöjligt, har alltid varit och kommer alltid att vara.

I morgon gäller det, för jag vet hur nöjd och otroligt lättad, och nöjd, och stolt, jag kommer vara om jag lyckas.
 

xoxo Jurr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0