The worst picture everrr

Nu sitter jag här och undrar lite lätt vad Mojsan egenligen menar med att det var omöjligt att hålla sig för skratt när hon satt jämte mig på skolfotot. Hm...am I such a jerk or what? Men om man säger såhär så om Mojsan ser ut som en hamster så ser väl jag ut ungefär som en uppblåst bimbo med näsan upp i luften och ett stort fett smile klistrat på läpparna. Det var nog det värsta skolfotot sen fyran när jag såg ut som ett manligt troll med fula glasögon och en ful ill-lila polotröja. Det värsta everrr, haha.

By the way så var det hela rätt flummigt, folk började asgarva istället för att bara le sådär lite sockersött när fotografen sa kamelskit. Det var det som var felet. Ja, att folk som jag och Mojsan brister ut i gapskratt är väl vårat eget fel, vissa lyckades ju faktiskt bli bra.

/ Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0