Twins

Jag har alltid haft svårt att komma ihåg eller känna igen folk. Och när det är två med likadant utseende...ja, då är det verkligen inte lätt att hålla koll på vem som är vem. Häromdan mötte jag ett par tvillingar som jag hälsade på. Grejen den är att jag känner bara en utav de men eftersom de är så jäkla lika (jag överdriver inte, de är nästan identiska) så brukar jag hälsa på den första som tittar åt mitt håll. Efter ett och ett halvt år vet jag fortfaranade inte om jag hälsar på rätt människa. Fan vad illa.

moojsan


Ps. Förlåt matte, för ännu ett onödigt inlägg.

Kommentarer
Postat av: m

tsss, onödiga inlägg! humpf, vänta bara tills jag och ivan fått vår blogg på fötter. då kan vi tala om onödiga inlägg^^

2008-09-12 @ 16:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0