Pimp my calendar!

I skolan när jag är uttråkad brukar jag underhålla mig själv genom att pimpa min kalender. Ekonomilektionerna har visat sig vara de lektioner då jag är som mest produktiv vad gäller detta. Vad kan det bero på? Jo, för det är de segaste och mest enformigaste lektionerna ni någonsin kan tänka er. Det har blivit lite av min och P:s grej att fräscha upp veckan med vackra blommor eller extra fina anteckningar. Förra året julpyntades dem med granar, ljusstakar och tomtar och när sommarlovet kom stod det "Äntligen" i stora färgglada bokstäver över hela torsdagen. Jättefint var det om man borster från att A kluddat in att han skulle cykla vätternrundan och något underhållt sig med att fylla i både sin mammas, pappas och brorsas födelsedag, bara så att jag skulle veta liksom. A har redan lyckats förstöra årets kalender genom att skriva in "A 19 år" och "Studenten" i stora svarta spretiga bokstäver över hela nionde och tolfte Juni. Hallå, jag skulle ju göra det lite piffigt och fint ju! Än så länge är dock jul och nyår fria för pyntning, likaså Halloween och andra högtidligheter som man kan hitta på själv. Ekonomin nästa vecka-here I come!



Jurr


Kommentarer
Postat av: m

jag vet något annat väldigt viktigt som händer den 12 juni...

2008-09-10 @ 16:07:09
Postat av: Anonym

Håll käften, min information är viktig ^^

2008-09-10 @ 20:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0