...

Sitter i min säng, i alldeles rena lakan, med datorn i knät. Kunde inte njutit mer av att det är påsklov. Samtidigt som jag slösurfar lyssnar jag på Måns Zelmerlöfs melodifestivalbidrag i akustisk version. Oh God I love him! Haha.

Oooh, I'm still standin' for hope and glory
I'll be fighting for my love story

Vi var uppe på Centrum igår, käkade tacobuffé och shakade lite ass. Vi åkte bil upp och spelade melodifestivallåtar på högsta volym. Bästa upptaggningen. Nu är jag så trött att jag inte orkar hålla ögonen uppe mycket längre. Underbart att slippa gå upp i morgon. När jag gick upp idag på morgonen sa mamma att hon räddat min dag. Vid klockan åtta hade de ringt och frågat om jag kunde jobba för att någon blivit sjuk. Tack morsan för att du såg till att jag slapp. Efter jobb tre helger i rad nu har jag sett till att jag är ledig fram till exams. Nu är det full fokus skola som gäller. Back in business after exams!

Nähe, godnatt alla.

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0