När man känner sig lite ensam....

Satt och pluggade lite History och kände att jag behövde lite uppmuntran. Eftersom Julia inte är hemma kan jag inte ringa till henne (hon är i princip den enda i min vänskapskrets som förstår vad jag går igenom just nu). Jag fick då en superbra idé och började sms:a till vår hemtelefon. En sekund efter jag skickat smset ringer det i hemtelefonen.  I luren läser världens blatteröst upp: "Hej sötis. Exams kommer gå galant. Du kommer springa ut på studentdagen och veta att du är godkänd i alla ämnen." Nu är jag på bra humör igen. En dag ska jag skriva ett mess på tyska. Hehe..


/Mui


Kommentarer
Postat av: SAM NHIO

oj. visste inte att telefonen kunde göra det.

2009-04-20 @ 14:44:36
URL: http://www.mintsmak.blogspot.com
Postat av: sylvo

2009-04-20 @ 22:55:06
Postat av: Sylvia

shit? haha! kan man göra så?! Det hade jag ingen aning om! ;P

2009-04-20 @ 22:56:16
URL: http://redribbons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0