Välkomna till klagomuren

Jag. Orkar. Inte. Plugga.

Jag vet att jag bara snackar om skolan hela tiden, men om tre veckor så är det slut med det. Nu tänkte jag bara klaga lite över hur trött jag är på allt. Så otroligt ineffektiv fast jag borde ta vara på varenda minut eftersom jag redan nu har för lite tid till att plugga in allt jag behöver. Jag ska. Jag ska. Bara för att jag måste. Bara två veckor kvar nu Julia, bara två veckor kvar. Kämpa! Det kommer vara värt det efteråt. Sen väntar friheten..., men jag vill ha frihet nu!


(Fan vad svårt det är att pusha sig själv ibland).

Kanske borde göra som Mui och skicka ett uppmuntrande sms till min hemtelefon. Få prova om det hjälper. Måste testa alla medel som finns nu för att locka fram motivationen. Det är inte mycket tid att spela på. Bäst att jag drar!

Mohaha.

/Julia


Kommentarer
Postat av: syrraaan

Du fixar detta Julia! Det är verkligen inte långt kvar nu, för någon av oss. Även om jag inte ens kan jämföra våra situationer så är vi trötta på det båda 2. Kämpa på. Du fixar allt. Pusss!

2009-04-23 @ 17:19:33
URL: http://justuandmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0