Drömtydare sökes

Jag drömde galet mycket i natt och minns faktiskt det mesta, vilket är ganska ovanligt. Det som bekymrar mig mest är att jag drömde om tre olika dödsfall om tre människor som jag aldrig haft någon kontakt med. Så nu har jag försökt göra lite research om detta och googlat runt. Detta är vad jag har fått fram:

"DÖD (Gino Guliatti)
En väns död: bröllop - inte ditt eget! En släktings: arv. Se en död: regnväder. Tala med en avliden: vändpunkt till bättre levnadsförhållanden. Se i kista: oväntad glädje."


Detta har inte hjälpt mig att få någon klarhet kring mina drömmar då jag inte drömde om en väns eller en släktings död. Jag såg inte heller aldrig de avlidna eller talade med några spöken. Och jag såg verkligen ingen kista. Så vad i helskotta betyder det jag har drömt?

Mui

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0