Lang dag, men battre tider vantas

Idag har varit en lang dag, darfor blir det har ett kort inlagg. Sangen vantar. Dagen borjade med att barnen skulle till doktorn pa halsokontroll sa jag akte dit med barnen och Charlie. Direkt efterat akte vi till poolen. Darefter hem for lunch och sedan kom Franzi hit med sina tva barn pa playdate. Sedan var det dusch, och gora kvallsmat till barnen. Later simpelt, men ar ena ungen pa trotshumor ar det inte lika enkelt. Sov inte sa bra inatt heller, vet inte varfor.

Imorgon tog Krissie ledigt fran jobbet sa vi ska aka till havet med barnen over dagen. Det ska bli nice! Har aven bokat bussbiljetter till New York pa lordag. Steffi fragade om jag ville hanga med henne och Merle dit, sa jag och Franzi joinar dem. Det ser jag verkligen fram emot.

Ha det bra dar hemma i Sverige, jag saknar er!

/Julia

Kommentarer
Postat av: syrran

Vad härligt att åka till havet, och kul till New York med! Vi saknar dig också här hemma! puss<3

2009-08-26 @ 08:13:58
URL: http://justuandmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0