Sunday

Efter Krissie lagt barnen igar kvall for att aka ivag ett arende sa la jag mig i min sang och satte pa teven. Jag somnade, for jag var sa vansinnigt trott. Jag markte inte ens nar Krissie kom hem igen, for nar jag vaknade klockan 10 for att se om hon var hemma var det morkt i hela huset. I morse fragade jag vilken tid hon kommit hem och hon sa att hon hade ropat pa mig till och med, och sedan gatt ner for att se att allt sakert var okej. Jag brukar alltid vara lattvackt annars, men inte.

Formiddagen har spenderats vid poolen. Det ar olidligt varmt ute. Sedan akte vi hem och barnen fick vila lite. Ikvall har vi varit pa ett stalla och atit glass. Det var sa gott! Tank er mjukglass, halften vaniljsmak, halften choklad och sedan hot fudge pa det (som McDonalds chokladsas fast mycket battre och mycket mer).

I morgon ska jag borja jobba och jag maste erkanna att jag ar lite nervos. Kommer barnen krangla? Kommer de ropa efter mamma? Kommer jag kunna kora till klubben och tillbaka nar vi ska dit och bada i poolen? Kommer jag fa i barnen lunch? Kommer Will och Wesley (Will's basta kompis) braka nar Haley ar pa kalas och jag ska ta hand om det tva? Kommer de ga med pa att jag duschar dem i morgon eftermiddag? Jag menar, jag har ju trots allt inte kannt dem sa lange. Jag kom hit i torsdags. Ett bra tecken idag var att Will pussade mig, inte pa kinden dock utan pa magen, haha.Han kan vara sa extremt sot, men ocksa ett riktigt bustroll med stark vilja, och det kan jag oroa mig lite for. Men vi far hoppas pa det basta! Nu ska jag sova sa att jag orkar med morgondagen. Hall tummarna for att det har gar vagen!

Hugs/ Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0