Friday

Idag nar jag pratade med morsan, farsan och lillsyrran fick jag hemlangtan. Den smyger sig pa da och da, men aven om jag later nagra tarar rinna ner for mina kinder sa betyder det inte att jag inte trivs har. Jag har det bra, och det ar bara under korta stunder som jag blir homesick. Overlag gar det bra, jag ser dock fram emot att ta tag i matlagning nasta vecka nar barnen borjar skolan. Nu ska jag borja ata igen. Mamma, kan du skicka mig receptet pa grotbullar?

Mina vardforaldrar ar ute pa restaurang nu, sa jag duschade barnen (medan foraldrarna fortfarande var hemma). Barnen ar alltid svarare nar foraldrarna ar hemma, mer kinkiga och ovilliga att gora som man sager, bara for att foraldrarna ar hemma och barnen vet att de kan hora dem. Da kanner jag mig som ett monster. Jag vet att mina vardforaldrar inte bryr sig, utan forstar mig, men anda. Sa fort de hade gatt utanfor dorren sa var ungarna hur goa som helst. Vi laste sagor, och jag fick godnattpussar (av bada!! Min allra forsta fran Haley idag! Achievement!) och sedan lade jag dem. De somnade utan problem. Nu sitter jag har, Franzis kommer vilken sekund som helst, och imorgon bar det av till New York. Jag har massa bilder pa lager for er, men jag vill spara mina kamerabatterier till New York imorgon sa jag laddar upp bilder pa sondag. Har fortfarande ingen adapter, men det kommer...:)

Hoppas ni sover gott dar borta! Jag gillar Sverige.

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0