Yes!

Idag fick jag ett beslut från CSN. Äntligen säger jag. Och jag fick grönt ljus! Woho, jag ska åka till Vietnam! Trodde verkligen inte att jag skulle få något studiemedel eftersom jag bara ska läsa 2h om dagen... men det gick! Men det tråkiga är att jag måste vänta tills jag har vaccinerat mig mot H1N1 innan jag åker, vilket är i slutet av Sept..början oktober.. Kan låta löjligt för er eftersom det är som vilken influensa som helst. Men jag känner att jag tar hellre det säkra för det osäkra kortet denna gång! Så helt plötsligt har jag flera månaders fri...till att göra vad jag vill! Frågan är: London, Berlin? London, Berlin? Eller Berlin, London? Eller stanna hemma de få månaderna och jobba arslet av mig så jag kan leva i lyx när jag är i Vietnam?

/Mui

Kommentarer
Postat av: Sandra

Wow, inte alla som åker till Vietnam och pluggar^^ Gud vad roligt, hoppas du får det toppen där!

2009-08-06 @ 21:53:24
URL: http://anglophilic.blogg.se/
Postat av: Jennica

Nej! vem ska nu underhålla mig på msn om du åker? XD

2009-08-09 @ 13:38:10
URL: http://fivetwozero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0