Jag som ar en san godisgris...

Idag har jag varit och pratat med en personlig tranare pa mitt gym. Jag fick beratta vad mina mal var med traningen och hur jag ater och tranar just nu bland annat. Han vagde och matte mig och jag fick reda pa hur mycket av min vikt som ar fett. 19% av min vikt var fett och det var tydligen ett bra resultat sa han, sa det var ju kul. Mitt mal ar ju inte direkt att ga ner i vikt, utan snarare att bli mer valtranad, fa musklerna att krypa fram.

Goals:
Gain muscle tone + definition

Diet:

9 am- 2 eggs (20-25 grams of protein)
11 am- shake (20 grams of protein)
1 pm- lunch (20-30 grams of protein)
3 pm- snack (15-20 grams of protein)
6-7 pm- dinner (20-30 grams of protein)

Nothing after 9-10 pm!

1800 calories per day
360 calories per meal
120 grams of protein per day

Nasta gang ska vi inte snacka diet och sant utan da blir det traning. Det blir spannande. En tysk tjej jag pratade med innan idag sa:: "I died!".

Dessa tva omgangar ar gratis, sen far man betala om man vill fortsatta. Jag vet inte riktigt, men det ar kul med lite vagledning. Det har med dieten kanns lite svart dock, valdigt svart om jag ska vara arlig. Och nar han sa att jag ska ata massa protein, och skippa pastan,...hm. Haha, vi far val se hur seriost det har blir. Snart kommer ju mamma och pappa med svenskt godis ocksa, hoppas jag! :) Men nu ska jag fora dietdagbok i en vecka innan jag ska dit igen, sa det ar val bara att ta och skippa godheterna. Vi som ska baka i helgen, och ga pa cookie-swap hos Maryanne pa sondag. Hur ska det har ga?

Nu ar det dags for sangen. Jag lanade Friday Night Lights pa bibblan sa det blir nog ett avsnitt innan jag dackar. Linnea tjatar om det hela tiden sa det maste ju va nagot att ha.

/Julia




Kommentarer
Postat av: Michelle

wow, jag blir impad om du lyckas hålla dieten. Keep us posted! :)

2009-12-03 @ 03:55:01
Postat av: Linnea

Visst var FNL bra Julia? :D och du lycka till med dieten! du får nog hålla dig borta från mig ett tag om du ska va nyttig haha ;P

2009-12-03 @ 21:25:26
URL: http://linneag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0