Kamerajakt

Jag haller just nu pa att leta efter en systemkamera. Jag har namligen bestamt mig for att investera i en. Tankte att om det ar nagon gang jag ska ha en riktigt bra kamera sa ar det ju nu. Jag sitter har och laser recension efter recension men inte blir jag klokare for det. Det sags mer eller mindre samma saker om bade Canon Rebel T1i och Nikon D5000. Nagon dag i veckan ska jag ta och aka till en affar och kanna pa dem lite. Kolla upp vilken som ligger bast till prismassigt och sa. Jag onskar att nagon bara kunde valja at mig. Det hade varit smidigt. Om nagon skulle raka ha nagon erfarenhet av dessa, eller nagon annan systemkamera sa ar tips valdigt valkomna!

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0