är detta ett tecken?

Skulle försöka hitta ett par mejlkompisar från die deutschland (allt för att lära mig mer tyska) och klickade in på en hemsida som goethe institutet hade hänvisat till. Och den första rubriken jag ser är: "real love". Klickar genast på detta (jag är inte desperat, var bara nyfiken).... och ja.. här var det fan pang på.

"real love von: Peter Datum: February 21, 2009 11:27 AM

hallo. Here is Peter, a lonley heart from Germany. i am looking for the real love with trust and harmony. My address is [email protected]"

Något för mig kanske?


/MUI


Kommentarer
Postat av: jennica

go mojsan! haha du vill väl inte bada i vättern ;D elr vad det nu var? xD haha

2009-02-25 @ 12:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0